Скорочення витрат на офісну телефонію

Фото з відкритих джерел

Витрати на телефонний зв'язок складають значну частину у витратах будь-якої компанії. У теперішній час, коли всі прагнуть оптимізувати витрати, актуальним стає питання про зниження витрат на телефонію. Все більше організацій віддають перевагу IP телефонії. Перехід на сучасну IP АТС, наприклад  IP АТС CARUSTO, дозволить у короткий термін оптимізувати витрати на послуги зв'язку. У деяких випадках економія досягає 70%.

 

Порахуйте, скільки ви витрачаєте на телефонію. За оцінками Gartner Group, підприємства в середньому витрачають від 0,64 до 3,87% обороту. Найбільші витрати несуть організації, які практикують продажі по телефону, туроператори, страховикі, фірми, що займаються перевезеннями, зв'язком. Телефонний зв'язок «з'їдає» значну частку бюджету компаній з Call-центрами і розгалуженою мережею офісів. У  залежності від того, наскільки  велика компанія, витрати можуть коливатися від декількох тисяч до декількох сотень тисяч грн. щомісяця. І тут є привід задуматися про перехід на сучасну IP телефонію.

 

Крок 1. Перейдіть на IP-телефонію.

Підключення IP-телефонії на базі Сarusto - це дуже вигідне вкладення грошових коштів в IT-інфраструктуру вашої компанії, що дозволить  істотно скоротити витрати.

 

     Суть IP-телефонії полягає в тому, що весь голосовий трафік передається не по звичайних телефонних лініях, а по IP-мережі. Відповідно, будь-які телефонні розмови або будуть оцінюватися як передача трафіку, тобто за тарифом інтернет-провайдера (при використанні Інтернету), або будуть зовсім безкоштовні (при наявності приватної IP мережі). При цьому віддаленість співрозмовника не грає ніякої ролі. Тобто дзвінки у Китай і у регіональний філіал або в головний офіс будуть практично рівнозначні. Це особливо важливо для компаній, що мають розгалужену мережу філій і підрозділів, які повинні бути забезпечені постійним телефонним зв'язком з різними обслуговуючими підрозділами, головним офісом і, звичайно ж, один з одним. У результаті, навіть у межах одного міста витрати на переговори можуть становити значну суму. При використанні IP телефонії витрати на переговори всередині компанії зменшуються на 90-100%.

 

Тарифи на міжміські та міжнародні дзвінки так само набагато нижчі розцінок традиційної телефонії та мобільних операторів. Вартість вихідних міжміських дзвінків може бути знижена в 3-5 разів. А міжнародних - до 30 разів, залежно від напрямку.

 

Вартість IP-обладнання трохи вища у порівнянні з традиційними телефонами, однак, ця різниця в ціні, як правило, окупається протягом 2-3 місяців.

 

До того ж треба звернути увагу, що деякі IP АТС, наприклад  IP АТС Сarusto, легкі у налаштуванні. Якщо для налаштування дротового АТС вам необхідний фахівець, виклик якого оплачується окремо, то налаштувати IP АТС Carusto зможе будь адмін, який є у вашому штаті співробітників.

 

Крок 2. Порівняйте пропозиції операторів і виберіть найкращі умови і найбільш вигідні для вас тарифи.

На даному етапі необхідно розглянути якомога більше пропозицій від різних операторів і постачальників послуг і провести переговори. Зараз оператори дорожать клієнтами та надають різні знижки і поліпшені умови. Можна підключити декілька операторів для більш вигідних дзвінків за різними напрямками. Ще один варіант оптимізації - передача всіх телеком-послуг у руки одного оператора. Деякі провайдери IP-телефонії пропонують для корпоративних клієнтів дуже вигідні пакетні рішення, які не тільки скорочують витрати на зв'язок, а також спрощують документообіг і звітність.

 

Крок 3. Підключіть IP АТС Сarusto і використовуйте всі її можливості та переваги.

 Контролюйте витрати на зв'язок. Відкрийте доступ до міжміського та міжнародного зв'язку тільки тим співробітникам, яким він дійсно необхідний для роботи. Завдяки звітності, яку надають оператори IP-телефонії, завжди можна точно знати, з якого саме телефону і на який номер був здійснений дзвінок, скільки він тривав і яка його вартість. У випадку з аналоговою телефонією далеко не завжди можна отримати ці дані, через що контроль над витратами на зв'язок не є повноцінним.

 

Використовуйте інші переваги, такі як:

- Можливість організації сall-центру за дуже низькою ціною

- Широкі можливості інтеграції з CRM і іншими програмами, які збільшать ефективність роботи співробітників.

- Голосове меню та інтелектуальна маршрутизація полегшать роботу секретаря.

- Завдяки багатоканальним номерам ваш телефон ніколи не буде зайнятий для клієнта, а за допомогою функції Мобіліті ви не пропустите жодного дзвінка.

- Швидке формування необхідної звітності в автоматичному режимі. Користуйтеся найактуальнішими даними.

- Можливість контролювати роботу співробітників і навчати новачків завдяки функції підказок, прослуховування та запису розмов.

 

Підводячи підсумок зазначимо, що скорочення витрат на зв'язок завдяки переходу на IP-телефонію може досягати 50%, і навіть 90%. Ще одна важлива річ -  вірно визначитися з провайдером, робота з котрим не повинна приносити вам зайвого клопоту як у відношенні якості зв’язку , так і в плані сервісу. Не варто вибирати операторів з цінами значно нижче ринкових - багато з них не мають власних мереж і працюють на мережах більш великих провайдерів, надаючи низьку якість зв'язку.

 

І наостанок, наведемо пораду від автора і засновника сайту How-To Geek Лоуелла Хеддінгса:

 

 «Найголовніший секрет, який економить мені купу часу і сил, полягає в тому, щоб найняти дійсно найкращих виконавців.»

Використовуйте тільки найкраще. На сьогоднішній день програмні рішення Carusto - це найкраще поєднання ціни та якості, а  інтуїтивно зрозумілий інтерфейс заощадить ваш час і зробить роботу легкою і приємною.

Андрій Гнасевич


Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.

новини бізнес компаньйон


молодіжні новини


НОВИНИ З ТЕРНОПІЛЬЩИНИ