Впродовж 14 днів: озвучено попередження для українців, які знімають гроші в банкоматі

Фото з мережі Інтернет

Іноді трапляються неприємні ситуації, коли люди знімають кошти в банкоматах, але не отримують їх. Тому варто знати, що робити у таких випадках.

Гроші з банківських рахунків можуть списати, але банкомат їх не видає. Такі ситуації не рідкість. Подібне найчастіше трапляється через збій системи або ж раптове відключення світла.

Звісно, у такі моменти людей охоплює паніка, особливо якщо вони знімали кругленьку суму, а банкомат гроші не видав. Проте ще не все втрачено і є можливість повернути гроші. Але діяти треба оперативно.

Перш за все треба записати всі деталі цього неприємного інциденту. Варто записати адресу, за якою розміщений банкомат, дату та час, коли знімали кошти з картки, а також номер банкомата. Він розміщений на корпусі поблизу екрану.

Далі варто зателефонувати на гарячу лінію, яка зазначена на банкоматі. Потім за допомогою оператора гарячої лінії або ж працівника у відділенні банку треба подати скаргу і вимагати повернення грошей.

Звісно, ймовірність того, що у той же день або на наступний вам повернуть списані гроші, вкрай мала. Зазвичай банк розглядає подібні звернення впродовж 14 робочих днів. Тому доведеться набратися терпіння і почекати. Щоправда іноді трапляються випадки, коли гроші повертають швидше.

Так чи інакше, а гроші вам повернуть. Головне у таких ситуаціях не панікувати, а якомога швидше повідомити про проблему, аби отримати свої гроші назад.


Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.

новини бізнес компаньйон