Як українців дурять у супермаркетах і як з цим боротись?

Фото з мережі Інтернет

В Україні в супермаркетах та магазинах часто вказують різну вартість товару на цінниках та в касових апаратах. У такому випадку магазин найчастіше намагається продати за вищою ціною, тоді як закон – на стороні покупця.

 
 

Як роз'яснюють у Держспоживслужбі, покупець має право купити товар за нижчою ціною у випадки, якщо продавець вказав одразу два різні цінники (на касі та прилавку). У ст. 15 закону "Про захист прав споживачів" йдеться про те, що кожен українець має право одержати інформацію про товар, серед яких і ціна. У законі також зазначені вимоги до цінника:

  • потрібно вказувати вартість кожної одиниці товару;
  • ціна повинна включати всі податки та додаткові збори.

"На жаль, дуже часто трапляється ситуація, коли споживач бачить одну ціну на ціннику певного товару і власне розраховує сплатити саме таку ціну, проте під час розрахунку на касі виявляється, що ціна на обраний товар інший, як правило, більша", - зазначають у відомстві.

Відповідно до ст. 8 статті 18 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо є неточності, то суперечка вирішується на користь покупця. Таким чином, розрахунок повинен відбуватися за тією вартістю, яка вигідніша покупцю товару чи продукту.

Якщо ж вам відмовляються продати товар за ціною, яку ви побачили у ціннику, ви маєте право звернутися зі скаргою до Держспоживслужби. Попередньо варто зберегти чек і зробити фото цінника (ціна в чеку та цінника має бути різною).


Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.

новини бізнес компаньйон


молодіжні новини


НОВИНИ З ТЕРНОПІЛЬЩИНИ