Аферисти знову атакують клієнтів «Нової пошти» – як не потрапити у пастку

Фото з мережі Інтернет

Клієнтка "Нової пошти" розповіла про нову схему шахраїв з посилками, яка особливо актуальна для тих, хто забирає багато посилок і не завжди має час перевіряти кожну. Про це відома волонтерка написала в Facebook.

Отже, сенс афери в тому, що вам приходить невеличка посилка післяплатою, і потрібно сплатити невелику суму близько 200 грн.

"Посилку забирають, сплачують гептом з усіма. Розкривають – а там маленький готельний шматочок мила. Дрібниця, а приємно. І нам, і відправнику. Бо як би ж ми жили б без цього мила?" – йдеться у дописі.

У випадку цієї клієнтки усе закінчилось добре, оскільки працівник "Нової пошти" попередив про можливе шахрайство.

Що відповіли у "Новій пошті"?

Представники компанії відреагували на допис і пояснили: щоб уникнути обману, потрібно перевіряти вміст посилки одразу у відділенні в присутності оператора.

"Якщо після перевірки вмісту ви впевнилися, що це замовлення не мало бути адресоване вам, можете відмовитися від отримання", - порадили в "Новій пошті".

Окрім цього, у жінки попросили номер накладної та передали інформацію колегам з профільного відділу.


Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.

новини бізнес компаньйон


молодіжні новини


НОВИНИ З ТЕРНОПІЛЬЩИНИ