Повідомляє Бізнес Компаньйон Тернопіль 20.10.2021 09:23
В Україні в межах фінансового моніторингу банки арештовують рахунки з відносно великими сумами. Щоб повернути доступ до рахунку, потрібно надати довідки і довести, що гроші отримано легально, і з них сплачено податки.
Про кілька таких випадків у ПриватБанку і Monobank на спеціалізованому форумі "Мінфіну" написали клієнти фінустанов. Так, українка 21 вересня відкрила рахунок у Monobank, витратила 50 тис. грн (перекази та оплата в мережі), потім отримала лист із вимогою пояснити операції, а рахунок заблокували.
Клієнтка зробила фотографії паспорта, картки, власного обличчя, відправила документи. Але через тиждень доступ до грошей їй не відновили. "Спочатку написали чекати аналізу, але скільки буде йти аналіз – ніхто не знає. На рахунку більше ніж 60 тис. грн. Я не можу їх ані зняти, ані переказати", – обурилася українка.
У службі підтримки банку на її скаргу відповіли: зараз проводять аналіз отриманої інформації, як тільки буде результат, про нього окремо повідомлять. Схожа ситуація сталася і з клієнтом ПриватБанку Богданом Буброю. Йому заморозили на рахунку 400 тис. грн. У нього був рахунок ФОПа, менеджер після внутрішньої перевірки попросив надати інвойси, хоча повинен був попросити підтвердження причини збільшення обігу.
Після скарги в "Приваті" повідомили, що почали процедуру відновлення рахунку і перепросили за помилку. Зазначимо, банки активно блокують рахунки українців у межах фінансового моніторингу, однак при цьому дозволяють шахраям виводити з карток десятки тисяч гривень.
Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.