Повідомляє Патріоти України 06.09.2021 10:23
Клієнт ПриватБанку поскаржився, що з його картки протягом тижня списувалися сотні гривень. Ніяких покупок при цьому він не здійснював.
"На карті було 200 гривень, на наступний день стало мінус 130 гривень. Подзвонив в ПриватБанк. Сказали: "Чекай добу". Через добу гроші так і не повернулися", – написав користувач. Про це свідчать його скарга на "Мінфіні". Після цього він поповнив карту до 300 гривень. Однак на рахунку виявилося мінус 202 гривні. При цьому клієнт ПриватБанку зазначив, що картка не кредитна і загнати в мінус її не можна.
Чоловік знову поповнив карту і на його рахунку було 530 гривень. Однак списання коштів продовжилося. "Розраховуюся у магазині: недостатньо – на балансі 30 гривень. У транзакціях є операція на поповнення 500 гривень і ніяких транзакцій списань. 500 гривень випарувалися і залишилося 30 гривень на карті", – підкреслив він. При цьому технічна підтримка державного ПриватБанку заявила, що його гроші повинні повернутися на рахунок протягом 11 днів.
Нагадаємо, раніше у ПриватБанку почали давати збій термінали. Клієнти фінустанови відзначають, що після внесення грошей – вони не надходять на рахунок. Зокрема, замість зарахування коштів термінали видають помилки.
Наприклад, один із клієнтів ПриватБанку зазначив, що вніс у термінал понад 23 тисячі гривень. Відповідні кошти він розмістив для розрахунків за кредитами.
Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.