Важливо.
У Тернополі діє електронно-інформаційний портал «Електронний кабінет тернополянина». Це вісім окремих блоків, в кожному з яких буде доступна максимальна кількість муніципальних послуг міста.
Що таке «Електронний кабінет тернополянина»
Це єдина платформа, де жителі Тернополя зможуть отримати муніципальні послуги в режимі онлайн, серед яких: медичні, транспортні, освітні, комунальні та послуги міської ради. В особистому кабінеті мешканці зможуть переглядати також інтерактивні карти, де зібрані усі дані про зареєстрованих осіб у місті, інформацію про місця вивозу сміття, тощо.
Як скористатися сервісом
Щоб скористатися електронним сервісом, тернополянам потрібно зареєструватися, ідентифікувавшись через електронний підпис. Опісля необхідно вибрати потрібні послуги та слідувати алгоритму. Статус замовлень користувач зможе переглянути у власному профілі в «Моїх замовленнях».
Послуги «Електронного кабінету»
1. Медичні послуги.
Через «Електронний кабінет» можна записатися на прийом до педіатра або сімейного лікаряю
2. Комунальні послуги
Подати показники за комунальні послуги та отримувати сповіщення про комунальні питання від сіті-бота «Назар»
3. Освітні послуги.
Записати дитину у школу та дитячий садок.
4. Транспортні послуги.
Замовити «Карту тернополянина» та інформацію про порушення правил паркування.
5. Реєстр громади.
Взнати кількість жителів зареєстрованих за вашою адресою або отримати всі дані про власну реєстрацію.
6. Електронна демократія.
Долучитися до проектів «Відкрите місто», Громадський бюджет, електронні консультації та опитування.
7. Послуги міської ради.
Отримати витяги з протоколів засідання міської ради та копії рішень виконавчого комітету.