Повідомляє Патріоти України 27.04.2020 11:23
Новий керівник УЗ має вирішити завдання реструктуризації боргів, рефінансування, можливо, випуску облігацій, щоб врятувати монополіста від "технічного дефолту". Про це в ефірі телеканалу "Еспрессо" заявив міністр інфраструктури 33-річний Владислав Криклій, котрий вже вісім місяців наче виправляє помилки попередників.
"Пріоритизація щодо видаткової частини, щодо капітальних інвестицій, скорочення обсягів та закупівля виключно необхідних речей, щоб "Укрзалізниця" могла їхати", - озвучив міністр коло завдань для нового керівника.
Криклій пояснив, що т.в.о. глави УЗ Желько Марчека звільнили, тому що його обіцянки розійшлися з дійсністю.
"Під час карантину дуже багато помилок було ... Дуже дивні речі ухвалювалися, в тому числі кадрові рішення, де призначалися люди без досвіду і з потенційними конфліктами інтересів на деякі важливі посади. Все це викликало у наглядової ради дуже велике занепокоєння і бажання змінити главу", - сказав міністр.
Технічний дефолт - це невиконання позичальником додаткових умов кредитної угоди. Він не означає банкрутство компанії або неможливість виплачувати зобов'язання з кредитів.
Кабінет міністрів 15 квітня звільнив Желько Марчека з посади в.о. голови "Укрзалізниці". Його обов'язки тимчасово виконує Іван Юрик. Сам пан Марчек з 5 лютого 2020 зі згоди того ж Криклія виконував обов'язки тимчасовий голова правління Укрзалізниці. До того міністр Зеленського приклав чимало зусиль, щоб розірвати контракт з головою УЗ Євгеном Кравцовим. Отже кадри вирішують усе.
Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.