КП “Тернопільміськтеплокомуненерго” переходить на дистанційне обслуговування споживачів

Фото з мережі Інтернет

КП “Тернопільміськтеплокомуненерго”  повідомляє, що переходить на дистанційне обслуговування споживачів у режимі онлайн.

У зв’язку із ситуацією, що склалась навколо поширення інфекції короновірусу та на виконання Рішення від 16.03.2020 оперативного штабу щодо недопущення занесення і поширення на території Тернопільської міської територіальної громади випадків захворювань, спричинених новим короновірусом, виявленим у місті Ухань (Китай), повідомляємо про перехід на дистанційне обслуговування.

Нагадуємо Вам, що отримати інформацію про стан розрахунків та подати показники лічильників Ви можете подати дистанційно за телефонами:

  •  (0948)40-15-78
  • (0948)40-15-87
  • (0948)40-15-79

З питань обслуговування лічильників телефонуйте:  (0352) 25-14-41 

Звертайтесь до нас також через  особистий кабінеті на сайті підприємства https://teplo.te.ua/   або пишіть на електронну пошту   zvern.kptmtke@ukr.net


Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.

новини бізнес компаньйон


молодіжні новини


НОВИНИ З ТЕРНОПІЛЬЩИНИ