Логоритміка для розвитку мовлення
⠀
Логоритміка - це вправи, завдання та ігри, що поєднують у собі:
музику і рухи
музику і слово
музику, рухи та слово
⠀
Логоритмічні заняття:
- стимулюють роботу мозку;
- стимулюють розвиток мовлення;
- розвивають моторику;
- розвивають фонематичний слух;
- формують навички правильного дихання;
- розвивають уяву;
- формують навички координації між словом, рухом і музикою.
⠀
Заняття проводяться у малих групах для дітей віком:
⠀
Мозок людини складається з двох півкуль: лівої та правої. Завдання у них різні. І при цьому у когось функціонує краще ліва півкуля, у когось - права, а у декого - обидві
Для збалансованої роботи обох півкуль педагоги на заняттях в Мозаїці використовують нейрокорекційні вправи.
Потрібно зазначити, що всі вправи, які застосовуються в нейрокорекційній роботі з дітьми повторюються до вироблення стійкого автоматизму.
⠀
Завдяки нейрокорекції у дітей:
- покращується розумова діяльність;
- розвивається дрібна моторика;
- тренується пам’ять, увага;
- розвивається мислення та просторові уявлення;
- підвищується стійкість уваги.
З першого дня проведення таких занять діти зацікавлені в участі, із захватом виконують всі вправи Деякі із завдань проводяться у формі змагань чи естафети.
Така форма проведення допомагає дітям згуртуватися навколо поставленої цілі, вчить взаємодопомозі та підтримці
⠀
При використанні нейрокорекційних методів навчання, у дітей розвиваються всі необхідні психічні функції, особливо довільність
У процесі занять діти виробляють вміння, які потрібні для оволодіння мовленням