Повідомляє Терен 25.06.2017 11:23
Як створити успішний бренд і на яких тернопільських проектах уже можна повчитись новачкам у бізнесі, розмовляли з тернополянами під час «Brand talk» у книграні «Є». Для зразку можна взяти українські бренди, які уже визначили у книзі «10 успішних українських брендів». Серед героїв книги представлені такі українські бренди як: FEST; FEDORIV; Sammy Icon; SoftServe; Tabletochki; ОККО; Українська правда; Український Католицький Університет; Форум видавців; Центр сучасного мистецтва «ДАХ».
– Ми маємо спеціальний стенд у книгарні для літератури про світові бренди, – розповідає модератор заходу Юрій Матевощук. – Нарешті дочекались подібного видання про українські бренди. Можливо, вдасться зробити таку підбірку і у Тернополі.
Під час «Brand talk» у числі брендів міста називали «Старий млин», «Тернопільський м’ясокомбінат», «Кав’ярню на Валовій», «Скаварідку», «Молокію», «Опілля», «Dembohause», , «ВАТРУ», фестиваль «Файне місто», компанію MagneticOne. Згадали і «Стару піцерію» як незмінний заклад, який завжди у попиті.
Серед критеріїв успішного бренду згадували впорядкованість та вік. Засновник мистецького фестивалю «Ї» Василь Томчишин виділив також вкладення змісту у свій продукт.
– Кожен проект має вирізнятись вкладеним сенсом, – говорив він. – Одна мережа може мати абсолютно різні заклади, і кожен – із власною філософією. Важливо також відібрати команду професіоналів, постійно працювати над ідеями, аналізувати аудиторію і в потрібний час продавати якісно оформлений продукт.
До змістовності проекту керівник відділу маркетингу журналу «City life» Тетяна Шило додала важливість свіжого бачення.
– Проект повинен бути у своєму роді унікальним, – каже Тетяна. – Люди не потребують копій вже існуючого. Тому важливо проаналізувати ринок, щоб не повторюватись. А також чітко окреслити кінцеву мету. Тоді легше рухатись під час перешкод, які у будь-якому випадку будуть траплятись.
Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.