Що потрібно, щоб отримати квартиру від міської ради в Тернополі

Фото з мережі Інтернет

З 1 жовтня по 31 грудня спеціалісти  відділу квартирного обліку та нерухомості Тернопільської міської ради проводитимуть перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку, у відповідності з пунктом 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та надання їм жилих приміщень…»

 

Для поновлення облікових  даних, особам, які перебувають на обліку, необхідно  подати в відділ квартирного обліку та нерухомості (вул. Листопадова, 6, кабінет 24)  наступні документи:

 

1. Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію (форма№3) видана не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.

 

2. Довідка з місця роботи про працевлаштування (для працевлаштованих), довідка з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок про те, що громадянин не працює (для не працевлаштованих), на всіх повнолітніх членів сім’ї.

 

3. Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей, з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (інформація станом на 29.12.2012 року), для осіб, які не поновляли облікові дані до 01.01.2013р.».


Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.

новини бізнес компаньйон


молодіжні новини


НОВИНИ З ТЕРНОПІЛЬЩИНИ