Пріоритети інвестування сучасного ринку

Бізнес Компаньйон

Вітаємо Вас на нашому ресурсі

Бізнесовий журнал для ділових людей. Економічні новини Уктаїни та світу, безкоштовні приватні оголошення, Каталог підприємств, організацій, магазинів та фірм.

Контакти

Ми дамо відповідь на всі запитання перейти »

Вхід для користувачів

Забули пароль?

Реєстрація


Пріоритети інвестування сучасного ринку

20.02.2014

Повідомляє Олег Жак


Останнім часом все більшу популярність і зацікавленість споживачів набувають новинки і технології ведення бізнесу онлайн. Розробки в сфері онлайн магазинів, інтернет продажів з різними підходами до структури та технологічні розробки користуються все більшою популярністю. Яскравим прикладом є, практично щоденне, зростання числа покупок через інтернет магазини. Навіть побоювання, що річ, куплена онлайн, виявиться гірше очікуваної, не можуть утримати покупця перед спокусою придбати бажаний товар набагато дешевше, ніж у звичайному магазині. Все частіше входить в ужиток нове поняття «шоурумінг», замість звичайного «шопінгу». Дослідження показали, що близько 57 % покупців приходять в магазин не для того, щоб купити товар, який сподобався, а придивитися, потримати в руках і в результаті замовити в онлайн магазині. Багато продавців стикаються з цією проблемою, особливо великі, з широко представленим асортиментом. Як наслідок - продавці великих офлайнових торгових точок відмовляються від продажів деяких товарів, мотивуючи тим, що не рентабельно надавати торгові площі під виставкові зали. Для відновлення рівноваги, власникам звичайної роздрібної торгівлі доводиться знижувати ціни до рівня «інтернетівських», надавати безкоштовні доставки, бонусні програми і якість гарантійного обслуговування. Такий пакет для боротьби з покупцями-глядачами можуть дозволити собі не всі і кількість роздрібних точок скорочується. Підвищену активність на онлайн ринку спостерігають і великі виробники. Наприклад, у сфері автомобільного бізнесу зростання продажів через інтернет щорічно збільшується в 2-3 рази. Особливо це стосується сегменту продажів автозапчастин. Традиційна мережа розповсюдження все більше втрачає ефективність і впровадження нових інформаційних технологій ведення бізнесу є головним пріоритетом розвитку. Таким чином, все більше спостерігається переливання інвесторського капіталу з традиційних ринків виробництва та переробки в розвиток сфери інформаційних технологій та розробки високотехнологічних пристроїв.

Переглядів: 901                      Поділитись:

Loading...